znak oddílu  | AKTUÁLNĚ |  AKCE |  ROK 2006 |  ROK 2005 |  ROK 2004 |  ROK 2003 |  ROK 2002 |  ROK 2001 |

Sedloňov 1.
6. - 8. ledna 2006
odkazy k akci - | FOTO |

V pátek před půl druhou odjíždíme autobusem do Bačetína, kde přestupujeme do dalšího autobusu. Ten nás dováží do Sedloňova před hostinec. Zde vystupujeme a jdeme se ubytovat do zdejší zrušené školy. Po vybalení věcí vyrážíme na pěší obhlídku zasněženého okolí. Sněhu je zde velké množství. Některé stromy tíhi sněhu zvládají sobtížemi a jsou pěkně ohlé. Slbší stromy měli smůlu a jsou zpřelámané. Večer si dáváme večeři a čekáme na příjez starších členů. Čekání si krátíme hraním různých karetních her. Po příjezdu starších uleháme k spánku.
    Se stáváním v sobotu nespěcháme. Před devátou hodinou snídáme a po snídani vykládáme věci, které nám přivezl Piškot v autě. Sttrojíme se na běžky a vyrážíme zasněženou krajinou na Polomský kopec. Cestu si musíme prošlapávat. Od Polomského kopce to je již paráda - máme zde perfektně upravené stopy. Jedeme přes Černý kříž do Deštného. Cestou se kocháme krajinou a dalekými výhledy. Pořizujeme velké množství fotografií. Při sjezdu do Deštného Davidovi dosloužila bota - utrhla se podešev. U Národního domu v Deštném se rozdělujeme. Mladší čekají na příjezd Piškoty, který je odvezl do Sedloňova. Starší jedou dále na běžkách v běžeckých stopách do Sedloňova. Večer jdeme pytlovat na sjezdovku. To bylo super. Spát jdeme kolem 22 hodiny.
    V neděli jdeme dopoledne pytlovat na sjezdovku. Po pytlování obědváme a balíme si věci. Uklízíme místnost a jdeme si ještě zablbnout do tělocvičny. Kolem půl třetí opouštíme školu a jdeme na autobus, který nás veze do Deštného. Zde čekáme na autobus do Hradce. To Kristián se dává do průzkumu zdejšího zasněženého a rozbitého autobusu. Po chvilce přijíždí autobus, my nastupujeme a odjíždíme do Hradce Králové. V Hradci jsme po 17 hodině. Tím náš sluneční víkend v zasněžených Orlických horách skončil.