znak oddílu AKCE |  2018 |  2017 |  2016 |  2015 |  2014 |  2013 |  2012 |  2011 |  2010 |  2009 |  2008 |  2007 |  2006 |  2005 |  2004 |  2003 |  2002 |  Aktualizováno :

LETNÍ TÁBOR - MORAVSKÝ KRAS - Sloup RELAXA
30.6. - 15.7.2018
     Níže jsou uvedeny odkazy na jednotlivé dny. Můžete se podívat na fotografie z fotoaparátu. Foto z jeskyní dodám později.

Sobota 30.června 2018: Hradec Králové = Pardubice = Skalice nad Svitavou = Rájec-Jestřebí = Sloup - ATC Relaxa. Cesta proběhla v pohodě. V místě jsme byli podle plánu před 11 hodinou. Vyložili jsme věci z auta a začali stavět postupně všechny naše stany. v 15 hodin bylo již vše hotové. Děti se postupně ubytovaly ve stanech. Mezi tím, co já se bytovával - zařizoval kuchyň děti si hrály různé hry. Večer jsme si dali dietní párky s chlebem a hořčicí. Spát jsme šli již ve 20:30 hodin. Nebudete věřit, ale teď co tytořádky píši, tak již všichni spí.

Neděle 1.července 2018: Pro dnešní den jsme vstávali velmi brzy - již v 5:30 hodin. Vše byalo způsobeno naším naplánovaným výletem do Byčí skály. Posnídalijsmew a vyrazili na autobus do Sloupu. Ten nám odjížděl v 6:50 hod. Trasa výletu byta ta to : ATC Relaxa – Sloup = Blansko = Josefov – Býčí skála (prohlídka jeskyně - trvala 1:30 hod.) – Jeskyně Kostelík – Býčí skála – Jeskyně Jáchymka – Stará huť (prohlídka Františčiny hutě) – NS Josefovské údolí – Adamov zastávka = Blansko = Sloup – ATC Relaxa. Délka 9 km. Mapka trasy.

Pondělí 2.července 2018: Dnes jsme si trochu pospali. Vstávali jsme až po 8 hodině. Nasnídali se a dopoledne jsme si zahráli nějaké hry. Před 11 hodinou jsme se vydali nakratší výlet. Trasa byla: ATC Relaxa - Vavřinec - Veselice (kaple sv. Antonína) - rozhlena Podvrší - Obůrka rozcestí - Panorama hotel odbočka - Palava II. - vodní nádž Palava - Blansko = Sloup - ATC Relaxa. Celkem jsme ušli 16 km. Po návratu jsme si ještě zahráli vybíjenou. Večerka byla posunuta až na 21:30 hodin. Počasí nám přálo - svítilo sluníčko.

Úterý 3.července 2018: Vstávali jsme v 7:30. Posnídali sme a vydali jsme se na autobus. Protože někteří jedinci měli pořád dodst času, tak jsme nestihli autobus. Proto jsem musel celý výlet přeorganizovat. Trasa výletu: ATC Relaxa - Sloup - U Dubu - Dolina-závrt - Nad Pustým žlebem - Koňský spád-vyhlídka - Macocha-Dolní můstek - Macocha-Horní můstek - Pod Chobotem - Křenkův pomník - Kateřinská jeskyně (prohlídka) - Dům přírody Moravského krasu (prohlídka) - Skalní Mlýn-hotel - Punkevní jeskyně - Punkevní jeskyně-llan. dráha - Pod Salmovkou Pustý žleb-rozcestí - U Dubu - Sloupsko-šošůvské jeskyně - ATC Relaxa. Celkem 20 km. Zapěkného slunečného počasí. Večerka byla ve 21:30 hodin.

Středa 4.července 2018: Na dnešek byl naplánován odpočinkový výlet do Boskovic do Westernového městečka. Trasa výletu : ATC Relaxa - Sloup = Žďárná = Boskovice - Westernové městečko (prohlídka) - Boskovice = Sloup. Trasa byla dlouhá 5, 5 km. Počasí bylo slunečné.

Čtvrtek 5.července 2018: ATC Relaxa - Sloup = Blansko = Skalní Mlýn - Punkevní jeskyně (prohlídka) - Punkevní jeskyně stanice lan. dr. - Čertova branka - Pod Salmovkou - Blansek zřícenina hradu - zpět stejnou trasou až do ATC Sloup. Výlet byl dlouhý 7,5 km. Opět nám přálo slunečné počasí.

Pátek 6.července 2018: ATC Relaxa - Sloup = Blansko = Holštejn rozcestí - Wankelův závrt – Nová Rasovna – Jeskyně Nová Rasovna – Jeskyně Stará Rasovna – Nová Rasovna ponor – Holštejn zřícenina hradu (prohlídka) – Jeskyně Hladomorna (prohlídka) – Holštejn – Lom Šošůvka (koupání) - Sloup - ATC Relaxa.. Ráno jsme se probudili a bylo zataženo.

Sobota 7.července 2018: ATC Relaxa - Sloup = Blansko = Ostrov u Macochy - Jeskyně Balcarka (prohlídka) - Ostrov Nad Balcarkou - větrný mlýn - Suchý žleb - Kateřinská jeskyně - Dům přírody - Skalní Mlýn = Blansko = Sloup - ATC Relaxa.

Neděle 8.července 2018: ATC Relaxa - volný den. Dnes jsme se probudili do zataženého rána. Po týdnu máme volný den a hrajeme karetní hry ve stanech, protože nám mírně prší. Po obědě si jdeme zaplavat do lou v Šošůvce. Trasa : ATC Relaxa - Sloup - Šošůvka - lom - Šošůvka - Sloup - ATC Relaxa.

Pondělí 9.července 2018: ATC Relaxa - Sloup = Blansko = Jedovnice = Křtiny - zámek - poutní kostel Jména Panny Marie (prohlídka) - jeskyně Výpustek - Cesta S.K.Neumanna - Babice nad Svitavou-rozcestí - Šutrovaná - Alexandrova rozhledna (prohlídka) - U sedmi dubů - Adamov,Horka točna = Adamov ČD = Blansko = Sloup - ATC Relaxa.

Úterý 10.července 2018: ATC Relaxa – Sloup = Blansko = Jedovnice - Bývalá Salmova huť – Rudické propadání – Koblíky – Slza a Podhradí – Rudice – Větrný mlýn (prohlídka) – Rudice = Blansko = Sloup - ATC Relaxa. Délka 4 km.

Středa 11.července 2018: ATC Relaxa - Sloup - U Dubu - Pustý žleb - Punkevní jeskyně - Skalní Mlýn = Blansko - Lidl - Blansko = Sloup - ATC Relaxa.

Čtvrtek 12.července 2018: ATC Relaxa - odpočinkový den a hry.

Pátek 13.července 2018: ATC Relaxa - Slup = Blansko - Zámek Blansko (prohlídka) = Sloup - ATC Relaxa.

Sobota 14.července 2018: ATC Relaxa - odpočinkový a sportovní den - Sloup - Sloupsko-Šošůvská jeskyně (rohlídka) - ATC Relaxa.

Neděle 15.července 2018: ATC Relaxa - balení a nakládání věcí - Sloup = Blansko = Pardubice = Hradec Králové - konec tábora.

Vysvětlivky : - pěší , = bus .

ZÚČASTNĚNÍ : Jiří Kapčuk, Helena Sedláková, Julie Kholova, Radek Žaloudek, Petr Žaloudek, Ondřej Rydrych, Helena Rydrychová, Daniel Rožnovský a MIROSLAV OPAT.